LPG Selülit

LPG endermoloji tekniği ile lokal yağlanma ve sellülitlerin giderilmesi amacı ile kullanılan yöntemdir. Endermoloji tekniği ile dokuya pozitif baskı ile masaj , negatif baskı ile vakumlama prensibine dayanan bir masaj metodudur.

Nasıl çalışır ? LPG işlemi esnasında doku çeşitli manevralara tabi tutularak, sıkıştırılıp vakumlanır. Vakum sayesinde dokular arasında hapsedilen sıvı, lenfatik dolaşıma geçebilmektedir. Cihaz yağ dokusunu uyarmakta, böylece cilt altı yağ dokusu parçalanmakta, uygulamaya alınan bölgelerde kan dolaşımı ve oksijenlenme artmakta, oksijen yağ dokularının yakılmasını sağlamaktadır. Bu arada dolaşım yetersizliği sonucu bozulmuş cilt, cilt altı kan akışının hızlanması ile yeniden canlanır. Bağ dokusu beslenir, elastin ve kolojen seviyesi artar. Cilt rengi ve dokusu farklılaşır.

Uygulama alanları

• Sellülit tedavisi
  • Vücut kontur düzeltmeleri
  • Bölgesel İncelme
  • Sarkık derinin tonus ve elastikiyetini artırma
  • Liposuction sonrası iyileşme sürecini hızlandırma ve düzensizlikleri ortadan kaldırma

Uygulama LPG tedavisine başlamadan önce kişinin cilt muayenesi yapılır. Muayene doğrultusunda tespit edilen problem/problemlerin (sellülit, bölgesel yağlanma, gevşek deri, sarkık deri vb…) tedavisine yönelik bir uygulama protokolü hazırlanır. İşlem, kişiye göre değişen protokol ve programlar seçilerek yapılmaktadır. Tedavi sırasında kişiye özel uygulama çorabı giydirilmektedir, direkt cilde uygulama yapılmamaktadır. Sırt bölgesinden başlayan ve tüm vücuda yapılabilen bu vakumlu masaj, haftada iki kez olmak üzere toplam 14 – 16 kez yapılabilir. İşlem anestezi gerektirmez. Seans süresi ortalama 30-35 dakika sürmektedir.

İşlem Sonrası Yeniden sellülit görüntüsü oluşumunu engellemek için ayda bir seans tekrarlanabilir Di şeti hastalıkları genelde gözardı edilen ve diş kaybına sebep olan etkenlerin başında gelir. Dişeti iltihabının oluşmasında bakteri plağı baş rol oynar ve iyi bir bakım ve hijyen eğitimiyle hastalar bunun üstesinden gelebilirler. Fakat diş taşı oluşması, dişeti çekilmesi, periodontal abse gibi rahatsızlıklar derhal diş hekimlerince değerlendirilip gerekli tedaviler uygulanmalıdır. Ortalama altı ayda bir kez diş taşı temizliği yaptırılması ve bu sırada genel bir kontrol yapılması son derece yararlı olacaktır.

[story_box image=”1289″ title=”Soğuk Lipoliz” link=”https://apluspoliklinik.com/zayiflama/soguk-lipoliz/”]Devamını Oku…[/story_box]
[story_box image=”537″ title=”Lenf Drenaj” link=”https://apluspoliklinik.com/zayiflama/lenf-drenaj/”]Devamını Oku…[/story_box]
[story_box image=”1306″ title=”LPG Selülit” link=”https://apluspoliklinik.com/zayiflama/lpg-selulit/”]Devamını Oku…[/story_box]