G5 Masaj

G5 MASAJ

G5 masajı kendi adını taşıyan aletle yapılır. Hızlı titreşimle ve iterek sıkıştırma yöntemi ile fazla yağların ve selülitli bölgelerin yakılmasını sağlar ve uygulama bölgesinde zayıflama ürünlerinin kullanılması ile birlikte gözle görülür ciddi bir etki elde edilir. Gerginleşmiş noktaları ve spazmları yatıştırmaya, ödemlerin ve yorgunluk sonrası kaslarda biriken laktik asitin atılmasında yardımcı olur. Ritmik masaj ile kan dolaşımı hızlandırır, ciltte yaşlanma çizgilerini azaltır ve cilde esneklik sağlar.G5 masajı özellikle bölgesel zayıflamada kullanılan ve hızla yaygınlaşan yöntemlerden biridir. Aletle yapılan masaj sayesinde kan akışı hızlanır, damarlar açılır ve vücut toparlanır. G5 masajı özellikle pasif jimnastik öncesinde vücudun ısınmasını ve yağ yakmaya daha erken başlamasını sağlıyor. Masaj tüm vücuda uygulanabiliyor ancak özellikle kalça, üst bacak, kol ve popo bölgelerinde, selülitle mücadele amaçlı daha etkili olarak kullanılabiliyor.

G5 MASAJININ FAYDALARI NELERDİR?

• Bölgesel Dolaşım
  • Ağrı giderme
  • Rahatlama
  • Fazla yağların yakılması
  • Cilt sıkılaştırma
  • Bölgesel zayıflama
  • Cildin esnekliğini sağlama
  • Toksin atma
  • Selülit oluşumunu engeller ve selüliti azaltır
  • Kemik yoğunluğunu arttırır
  • Zihinsel ve bimensal stresi azaltır

G5 Mesajı

G5 Masajı hangi durumlarda uygulanmaz ?
G5 Masajı kaç seans yapılmaktadır?
G5 Masajı ağrılı bir işlem mi dir. ?
G5 Masajı yan etkisi var mı?