Ultra-Skin (HIFU)

ULTRA SKİN GENÇLİK TEDAVİSİ (Ultherapy) Ultra Skin yani odaklanmış (fokuslu) ultrason uygulaması ile ameliyatsız yüz germe işleminde ses dalgaları kullanılarak tek seansta cildin alt katmanlarındaki kolajen üretimi harekete geçirilerek, ciltte sıkılaşma ve lifting etkisi sağlanır. Ultra Skin cihazı ile yapılan tedavide, ısı enerjisi oluşturan ses dalgaları istenen doku derinliğine odaklanmakta ve cildin üst tabakasına zarar vermeden deri altındaki bağ dokusunda kolajen üretimini artıran küçük ısı hasarları oluşturmaktadır.

Ultraskin ile Cilt Gençleştirme Nasıl Uygulanır? Ultra Skin ile yüz ve boyun germe işlemi sırasında, hedeflenen uygulama bölgelerinde, cildin 3 mm ve 4,5 mm altına odaklanmış ultrason dalgaları ulaşır ve kolajen üretimini arttıran ısı hasarları oluşturur. Isınma kolajenin kısalıp kalınlaşmasına ve bu sayede ciltte sıkılaşmaya, yüzde gerilmeye neden olur. Zaman içinde cerrahi uygulama olmaksızın “yüz germe” etkisi elde edilir. Bu işlem sırasında cilt yüzeyi uygulamadan etkilenmez. Ultra Skin ile Hangi Yaşlanma Belirtileri Tedavi Edilebilir? • Boyun ve göz çevresinde gevşek ve sarkmış deri • Orta yüz ve yanak bölgesinde düzleşme • Ağız çevresi çizgileri (nazolabial çizgi) • Ağız köşelerinin aşağı dönmesi • Çene çizgisi kaybı • Çene bölgesinde gevşeklik ve sarkma

Ultra Skin ile Cilt Gençleştirme ve Germe Hangi Bölgelere Uygulanır? Yüz cildi ve yüz ovalini belirginleştiren çene çizgisinde bozulma ve sarkmaları olan hastalarda yanaklara, gıdı bölgesindeki sarkmayı düzeltmek amacıyla boyuna, kaş kaldırmak amacıyla kaş-alın bölgesine, göz dış ve alt kısmındaki kırışıklıkları azaltmak amacı ile göz çevresine, dekolte bölgesindeki kırışıklıkları düzeltmek amacıyla dekolteye uygulanmaktadır. Ultra Skin ile Uygulama Ne Kadar Zaman Alır? Ultrason ile cilt germe süresi uygulama yapılan bölgeye göre 30-75 dakika arasında değişmekte olup tüm yüz ve boyuna yapılan uygulama ortalama 1 saat kadar sürmektedir. Ultrason ile cilt germe tek seanslık bir uygulama olup en erken 9 ay en geç 1 yıl içerisinde tekrarlanabilmektedir.

Ultra Skin Uygulaması Ağrılı Mıdır? Uygulama sırasında hastalar hissettikleri acıyı genellikle “iğne batması” ; “elektriklenme” ya da hafif hassasiyet olarak tanımlamaktadırlar. Uygulama özel odaklı ultrason tekniği ile anesteziye ihtiyaç olmadan yapılabilir. Uygulama ağrısız, kişinin sosyal yaşamını etkilemeyen bir tedavi yöntemidir

Ultra-Skin (HIFU) Uygulaması

Ultraskin ne kadar süren işlemdir. ?
Ultraskin kaç seans yapılmaktadır?
Yan etkisi var mı.?