Amino Terapi Aşısı

Aminoasit Nedir ?
Amino asitler proteinlerin yapı taşıdır. Vücudun toplam ağırlığının %20’sini amino asitler oluşturur. Yaşam ancak amino asitlerin varlığında mümkün olur. Çünkü vücuttaki tüm yapı ve fonksiyonlarda amino asitler rol oynar.
Genler amino asitlerden oluşur. En önemlisi genler sadece 20 adet amino asidi kullanarak vücut için gereken proteinleri (hormonlar, enzimler, dokular, antikorlar vb.) sentezleyebilir.
Protein sentezlenebilmesi için gerekli 20 amino asitten 11 tanesi vücut tarafından üretilebilmektedir. Kalan 9 amino asit ise dışarıdan alınmalıdır. Bu amino asitlere easansiyel (zorunlu) amino asitler denir.
Esansiyel Amino asitler ;

Amino Asitler
 Proteinlerin temel yapıtaşıdır
 İstisnalar haricinde; tüm proteinler 20
farklı a.a. ten meydana gelir.
 Proteinlerin içerisinde farklı sayıda ve
dizide bulunan amino asitler farklı yapıda
ve fonksiyonda binlerce çeşit protein
oluşumuna neden olur.

Amino Terapi Uygulaması

Amino Therapy kadar süren işlemdir. ?
Amino Terapi kaç seans yapılmaktadır?
Amino Terapinin yan etkisi var mı.?