KARBOXİ TERAPİ

KARBOKSİTERAPİ
Karboksiterapi selülit, vücut yağ azaltılması, vücut şekillendirme, kilo kaybı, liposuction sonrası toparlanmalarda, yüz ve çene altı kırışıklıkları, cilt çatlağı, skar doku tedavilerinde kullanılır.

Karboksiterapi
(CO2) Uygulaması
Karboksiterapi, cilt altı yağ dokusuna karbondioksit (CO²) gazının enjeksiyon ile enjekte edilmesi ile yapılan, bir bölgesel incelme yöntemidir. Karbondioksit gazı, tamamen vücutta olan bir molekül olduğu için vücutla uyumludur, alerjik reaksiyon göstermez. Kafa hariç (gıdı dahil) vücutta cilt altı yağ dokusunun olduğu tüm bölgelere uygulanabilir. Tedavi amacı ile verilen total doz, 10 dakikada vücuttan uzaklaştırılabilir miktardadır (1 efor mmol/ 10 dakika).

Karboksiterapinin Etki Mekanizmaları:
Damar genişletici özellik gösterir. Bu sayede mikro sirkülasyonu arttırarak kan dolaşımını hızlandırır. Bu sayede dokulara daha fazla besin maddesi ve oksijen (O²) alışverişi yapılır. Dokulara artan besin alışverişi sayesinde kolajen sentezi artar, sıkılaşma görülür. Kontrolsüz kilo verme sonucu deride oluşan pörsüme, sarkma ve doğum sonrası gevşekleşen bağ dokusunu toparlayıcı etki gösterir.
Dolaşımı arttırdığı için selülit oluşumunu da önler. 2. evre selülite kadar tek başına selülit tedavisinde etkilidir.
Dolaşımı hızlandırdığı için çatlak tedavisinde kullanılabilir, dokuların yeniden yapılanmasını sağlar.
Krebs siklusundaki (enerjinin oluşum mekanizması) sırasında çıkan karbondioksit gazları ile negatif tepki göstererek lipolitik aktiviteleri (yağ yakımı) uyarır. Böylece bölgedeki yağların yakımı başlatılmış olur.

Karboxi Uygulaması

Karboxi Hangi Amaç İçin Uygulanmaktadır?
Karboxi kaç seans yapılmaktadır?
Karboksiterapi bölgesel incelmede etkili mi?
Yan etkisi var mı.?