Profesyonel Cilt Bakımı

PROFESYONEL CİLT BAKIMI

Profesyonel Cilt Bakımı Cildimiz 28-30 günde bir kendini yeniler. Ölü hücreler cilt yüzeyine itilerek ciltte kalın, mat bir tabaka oluşturduğu gibi siyah nokta (komedon) sivilce ve akne (lezyonlu sivilce) oluşumuna da neden olur. Bu yüzden her cildin ortalama ayda bir defa klinik cilt bakımına ihtiyacı vardır. Klinik cilt bakımında bu ölü hücreler ve cildin aşırı yağ salgısından oluşan artıkları ciltten uzaklaştırılarak cildin derinlemesine temizlenmesi sağlanır. Cilt yapısına uygun ürünlerle cildin yağ ve nem oranı dengelenir. Cildiniz temiz ve sağlıklı bir görünüme kavuşur. Derinlemesine temizleme, besleyici, nemlendirici yağ ifrazatını önleyici ve hassasiyet giderici spesifik maskeleri ve serumlarla kombine edilerek daha dinlenmiş ve huzurlu bir cildiniz olacaktır. Cildimiz UV ışınları, makyaj, serbest radikaller, sigara, stres, yanlış beslenme gibi nedenlerle sağlığını kaybeder. Cildimizin sağlığı ve güzel görünmesi için, temizlik ve bakımına özen göstermek gerekir. Yaşla birlikte oluşacak kırışıklık ve yıpranmalar cilt bakımı ile önlenebilir. 20 yaşından sonra cildinde hiçbir problem olmayanların dahi, ayda bir kez cilt bakımı yaptırması önerilir. Sivilce tedavisi, hücre onarımı, nem oranının düzenlenmesi, ince çizgilerin azaltılması içinde cilt bakımı uygulanmaktadır. Cilt bakımı yapmadan önce Cilt alerjik mi, kuru ve hassas mı, çok mu yağlı? bunlara dikkat edilmelidir. Öncelikle cilt tipi analiz edilmeli daha sonra uygulama yapılmalıdır.

Profesyonel Cilt bakımı

Altın iğne hangi durumlarda uygulanmaz ?
Altın İğne kaç seans yapılmaktadır?
Altın İğne yan etkisi var mı.?